Eclipse

Alltså. Jag ska ju vara en försvarare av dessa smutskastade skräckromantiska filmer. Jag kan inte förneka det när jag läste böckerna så intensivt att jag glömde bort att duscha och äta på flera veckor, TYP. Och jag tycker att böckerna är awesome, det finns en anledning till att de är så älskade av så många (tolvåriga flickor med tandställning) runt om i vår värld.

Men den här trailern, den är bara bajs. Om hela filmen är så kommer jag att...
INTE SE NÄSTA FILM MED LIKA STOR ENTUSIASM. Så det så.



Kolla liksom! Edward ser inte alls mystiskt sexig ut, bara ohälsosam. Varulvarna rör sig som om dom vore datoranimerade. Victoria slänger med håret för mycket för att det ska ge någon effekt. Och vad är grejen med att alla nyfödda stiger ur vattnet som värsta zombieserna?! Fan va tacky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0