Egentligen har jag ju inte så mycket val men man kan ju önska åt olika håll.

Just det, jag och min vän Frida var och fikade hos Lukas och Liam idag. Väldigt mysigt, de hade saknat oss. Och skaffat hund! Fin.

Vi satt också och pratade en del med Marie och hon gjorde mig oerhört sugen på att fylla arton. Mer än vad jag redan är alltså. Jag DÖR, måste göra en roadtrip. Vill en sommardag bara dra, till Danmark eller Öland, det är det samma. Bara åka någonstans.
Sen vill jag ta studenten, jobba ihop sjukt mycket cash i kalmar för att sedan resa runt i Asien och Australien(inte ut på småvägar dock. Och vi ska inte lifta med snälla bönder, HÖR DU DET FRIDA) och vi ska träffa massa nya vänner och jag ska hitta mig själv och tatuera mig och skaffa ny klädstil och... så vidare.

Fast å andra sidan kände jag mig för första gången gammal idag, när jag sa till Lukas "oj vilken fin jumbo!" om hans glaskula och jag inte fick något svar för att han typ aldrig hade hört ordet innan. Då kände jag mig väldigt out of style så att säga. Har faktiskt känt åldersnojan trycka sig på ibland, kanske ska man njuta av de sista månaderna som officiellt barn?

Kommentarer
Postat av: gun

va? moderna kids alltså. jumbo och jumbojets var grejen!

2010-04-07 @ 12:17:45
URL: http://johnny-quick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0