Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv

Idag blev jag och Lovisa jagade, helt utan överdrift eller dramatisering, av en flock med onda skrattmåsar. DOM VILLE DÖDA OSS.
Alternativt ta våra surt förvärvade pommes från Sibylla. Läskigt var det i alla fall, vi sprang och skrek som galningar över hela skolgården och det hela slutade med att vi satt på en bänk i vår korridor och åt pommes med bearnaisesås. Ensamma. I skuggan.

Well well, förutom det har jag haft en väldigt bra dag, jag har:
-städat mitt skåp. det är en sann känsla av tillfredsställelse
-fått ett glatt förvånande betyg på naturkunskapsprovet
-skrivit ett engelskaprov och det kändes bra
-varit på trummorna för en gångs skull och min lärare blev jätteglad att se mig. nice

Ikväll ska jag faktiskt se Andra Avenyn, jag vågar knappt berätta för Frida och Linnea och c:o hur många avsnitt jag faktiskt har missat den här våren... MÅSTE HINNA IKAPP.
Stockholm förra helgen, Stockholm den kommande helgen! Denna gång på ordförandeutbildning, sjukt kul. Jag och Gunsi ska leka gay i Sveriges hetaste innerstad. Tihi. (Leka betyder låtsas, inget annat)


EVIIIIL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0