Hur lyckliga kan vi bli?

På senaste tiden har livet bara flutit på för mig. I skolan har jag deletat min ångest så jag mår sjukt mycket bättre, och resultaten har bara blivit bättre sen dess. Jag har fått jobb på det enda caféet jag inte ringde tillbaka till, det var av deras intresse de ringde. Börjar på fredag och lönen är typ tio kronor högre än förra året. Kommer tjäna mycket mer.

Hemma är det awesome också. Har inte skrikit åt mamma på väldigt länge och jag pratar trevligheter med mina systrar både nu och då. För dem har livet också gått på ganska bra. Beröm från lärare och ornitologikurser på Öland.
Och jag och mina kompisar, ja vi har det så trevligt, så trevligt. Förutom några små dramatiska händelser så har vi haft en bra termin där vi stöttar varandra genom skolans krav under veckan och dansar med varandra i matsalen om helgerna. Blev till och med bjuden på en studentfest idag och jag peppar som aldrig förr, jag och Gunsi ska visa hur man partar på studenter minsann.

Men nu har oron kommit. Hur bra kan jag må? Det känns som att mina betyg snart kommer att dala igen eller att mamma och jag kommer börja bråka varje kväll eller att jobbet jag har fått kommer förstöra min sommar,

bara för att. Bara för att jag har varit för glad för länge.


Kommentarer
Postat av: gun

we gonna shake som' aaaaaaaaaaaaass! (tänk aaaaa-ljudet som en töntig jätteljusröstad pubertetspojke)

2010-04-21 @ 08:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0