Hyper

Somnade fem imorse. Vaknade fyra och en halv timme senare och följde mina små sovgäster till busshållplatsen. Sen jefvlar tog det fyr i hus, eller vad man säger. Jag har i alla fall hunnit handla, äta en galet god frukost med både kalkon och juice och läsa DN samtidigt (usch vad hemskt det där med polen), diska, städa och tvätta. Och när jag städade råkade jag ha ner en tavla bakom två bokhyllor. Den lyckades jag med hjälp av en hammare, en skruvmejsel och en väldigt lång pinne få loss. Lite våld var också inblandat.

Det jag INTE har hunnit med är att plugga, vilket kanske borde ha varit min toppprioritet idag. Men sådant, mina vänner, är livet.


Badkar. Borsta tänder. Halv fem.


Kommentarer
Postat av: gun

åh skicka till mig på msn då!!!! så jag kan lägga ut på facebook!!!!!

(eller kan du lägga ut på fejjan, annars SKICKA!!!!!)

2010-04-12 @ 18:36:58
URL: http://johnny-quick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0