Mmm, my dingdingdong.

Nu har jag varit på tårta i Funkabo. Vi åt tårta. Och lekte den där leken där alla har en lapp med ett namn i pannan så ska man gissa vem man är. Jag var Günther och gissade rätt.
Det var trevligt, men trevligast var nog att jag åkte bil hem. Mmm, bil. Måste verkligen kolla upp intenstivkurs till i sommar, hade varit sjukt nice att kunna göra det i slutet av sommaren... körkort innan första oktober 2010 är målet, woho.

Gosig natt! Och grattis Rut. Och förlåt mamma att jag väckte dig när jag glömde nyckeln innan. Puss.

Kommentarer
Postat av: Rut

:D:D

Hahahaha, ser scenariot framför mig.

-Rut, skräm några barn

-Okej drar till ovan dokumenterade grimas

^^

Tack för att ni kom :)

2010-04-27 @ 19:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0