Jag körde ohl-yn idag. All in. Ohl-yn.

Hehe. Jag vet. Vitsigt, ändå så tråkigt.

Men i alla fall. Idag fick vi reda på att självaste Lars Ohly var i Kalmar och att han i eftermiddag skulle komma till, hör och häpna, Staggs aula för att prata. Vi lyckades övertala Peter Hultsberg att få gå dit, så en och en halv timme spenderades sittandes längst bak i aulan och jag försökte lyssna och skapa en uppfattning om hur Vänsterpartiet tycker och tänker, i alla fall mr Ohlys åsikter.

Men jag gick därifrån inte mycket klokare än vad jag var när jag gick in. Fan också.


DET BLIR SNART KRISTDEMOKRATERNA FÖR MIG OM JAG INTE KOMMER PÅ VAD JAG TYCKER. Eller hundpartiet, det lät ju också bra.

  
Ja, varför inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0