The Lovely Bones

Hej.

Såg precis Flickan från Ovan. Ett sant antiklimax för förväntningarna av boken jag läste för några år sedan. Den är väl sevärd, men inte mer. Enligt mig.
Och jag pratade med frida om att det nästan känns ovärt att gå på bio och betala hundra kronor för att se en film som gör att man mår sämre när man går än när man kom. Även ifall jag hade läst boken och fastän det var Peter Jackson hade regisserat den så sitter jag här, lite illamående och lite deppig.

Jaja, jag klagar inte. Den var ju inte så dålig att jag ångrar mig. Jag känner mig bara lite sårbar när jag har sett sådana otäckheter.

(Och det där med "jag önskar er ett långt och bra liv" i slutet.
Vad var det?)

Kommentarer
Postat av: johanna

SJUKT PINIGT ATT BÖRJA HYSTERI-SKRATTA MITT I FILMEN. när det var som mest läskigt också.

2010-04-06 @ 23:10:55
URL: http://jouhaina.blogg.se/
Postat av: empa

MEN HELVETE MAN SKRIVER VÄL INTE SLUTET??????

2010-04-07 @ 11:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0