HOME ALONE!

Jag har ändå längtat efter den här veckan ett tag. Så himla skönt det skulle bli att vara ensam hemma en hel vecka, har inte varit ensam på hela sommaren. Ändå blev det sådär jobbigt sorgligt att säga hejdå till emily (men vi låtsades inte om det) och mamma. Ja, olivia också såklart. Men hon gick så snabbt så jag hann knappt säga hejdå.

Dessutom började vi igår titta på serien Twin Peaks. Verkar som en jättebra serie, men att kolla på mord, tortyr och våldtäkt på sjuttonåriga tjejer var inte jättenice när jag vet att jag, som sjuttonårig tjej, ska bo ensam den kommande veckan.

Men nu känns det ganska bra. Om tre minuter går deras tåg. Om tretton timmar är de framme i Umeå. Om en och en halv timme börjar jag jobba. Och ikväll har jag bjudit hit mina kompisar för att "hängaochchilla". Egentligen vill jag bara att de ska skydda mig från omvärlden.

Kisskisshagghagg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0