Mina nya bebisar: HP Pavillion, Sony Ericsson Xperia X1 och Canon IXUS.

Är sjukt, jävla prylkåt. Som min syster sa.
Vill ha den här:

4/4
(HP Pavillion dm1-1101)

Och den här:

(en Sony Ericsson XPeria X1) (har hittat den billigt på Traddis. Jag tror att jag kan stå ut med lite repor om jag får den här billigt och i bra invärtes skick. I am no shallow gurl.)


Och den här:

(har hittat den här billigt på Tradera också. I extremt grisrosa färg visserligen, men kan jag få den under tusingen är det lätt värt)
(Jag vet att jag härmar Kajsa, jag ska fråga henne om jag ens får köpa den innan jag gör något drastiskt)

Kommentarer
Postat av: gun

aaaaaaaaaah jag saknarej. puzz

2010-08-15 @ 11:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0