'eboda '10

Jag är hemma från Emmaboda nu. Det var extremt trevligt. Orkar inte skriva mer om det för snart kommer det komma upp bilder på facebook och en bild säger ju mer än tusen ord. Så why bother liksom???????????? (för många frågetecken =i hövvet låter det som att man är värsta hysterisk)
Själv är ju både min kamera och mobilkamera sönder så jag har inte förevigat någonting alls.



AS I WRITE: sitter hos Kajsa ute i Nyttan. Hon är en jättebra värdinna, bjuder på mackor och blir inte arg när jag inte hjälper till med maten för att jag hellre kollar på Kissies blogg.

Nu ska jag sno litta fetaost från bordet utan att kajsa ser. Peace out and shout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0