Otacksam och trött

Är lite trött idag. Lite trött på livet. Ni vet hur man ibland tänker på hur det skulle vara ifall jorden gick under? Jag brukar tänka så ganska ofta. Tro nu inte att jag är självmordsbenägen eller på något sätt önskar livet ur mig själv, jag vill inte göra någon ledsen. Men jag kan inte släppa tanken om hur skönt det skulle vara ifall jorden imploderade och vi alla bara upphörde att existera. Ingen tragik, ingen sorg överhuvudtaget. Inga frågor om livet efter döden. Bara ett stort, fett INGENTING.


Vet inte varför dessa tankar stör mig mer vissa kvällar. Det är väl när jag påminns om alla fula baksidor som jag känner att jag skulle klara mig utan.


I American Beauty säger en kille att han ibland inte klarar av all skönhet i världen och han filmar en plastpåse och typ gråter när han tittar på filmen för att det är så vackert. Så himla tacksam kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0