Ziz

HAHA. Alltså förlåt. Gud vilken dålig syster jag är.
Glömde skriva att Emily, min egna käraste syster, fyller år IDAG. Eller alltså jag glömde ju inte. Jag skickade sms imorse till henne och jag har tänkt på henne flera gånger idag. Tanken som räknas och allt det.
I alla fall, fyller Emz 24 år. Sex hela år äldre än vad jag fyller om två veckor. Ibland verkar hon vara tjugo år äldre än mig, ibland verkar jag äldre än henne. Tycker jag i alla fall.
Emily är i Ume nuförtiden. Pluggar till läkare (ett bevis på att hon är ganska mycket äldre än mig och lite mer mogen) och designar sin lägenhet med nytt golv och nymålade väggar. När jag har tid så saknar jag henne, typ som nu. När jag lyssnar på spellistan hon gjorde åt mig.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig

2010-08-27 @ 23:47:49
Postat av: Lovisa

Ni är sådana gulliga systrar :) Önskar mina systrar och jag var det också!

2010-08-28 @ 20:08:47
URL: http://lofisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0