Budapest!



Försökte göra resan till en tummen-upp-resa. Det höll i en bild.

Så varmt, så varmt.

Metron här fanns innan den i paris. Go budapest!

Donau och frihets-tanten. Hon håller i ett palmblad. Så ni vet.

Utsikten från vårt rum. Vi bodde på buda-sidan av staden, det man ser på andra sidan floden är pest.

Jag gick på andra avenyn!!! Fast i budapest!!!

Trött och fresh tjej! På hjältarnas torg, där passade jag in.

Vi satt på en restaurang där dom spelade zigenarmusik på en TIMBALON. Galet med mys.

Sista dagen besökte vi ett museum i typ tre timmar. Det enda vettiga jag fick ut: en bild på ett skevt fingar. Men serri, vem har ett sånt finger?

Jag köpte en sjal, den är asfin. Hejdååååååå Budapest och köszönöm!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Andra avenyn AMAGAH!

2010-02-25 @ 23:00:04
URL: http://linnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0