God afton, god alla-hjärtans-dag-afton.

Det är det logiskt att säga ikväll enligt Emil Jensen, och jag kan inte annat än hålla med. Självklart har jag haft det mycket bra ikväll i Nybro. Jensen gör mig inte besviken, trots att jag har hört de flesta skämt innan och trots att jag kunde nästan alla låtar innan. Och det blev ju extra trevligt att vi innan satt vid bordet bredvid honom och efteråt satt på sätet framför (vi levde lite farligt där, lyssnade på hans musik och såg ifall någon av oss skulle råka börja sjunga)
Hade det trevligt på pizzerian innan också, kom fram till att bordskick inte är min grej. Och pommes-pizza faktiskt är riktigt gott.  

Nu ska jag dricka ingefärste och läsa klart snabba cash. Go jw!

bra grabb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0