Hej

Jag har inte ångest för skolan längre. Ändå sitter den där, magkänslan. Vet inte riktigt för vad. Eller så vet jag det. Kanske. Oj, kluvet. Nu lämnar vi det.

För övrigt en trevlig dag. Glömde min mp3 och laddare på tullen i eluttaget men som tur var hade inget stulit den. Nu är den i tryggt förvar hos vaktmästaren. Som för övrigt svarar i telefon med "heeej...?". Gör man så när man är vaktmästare? Knasig kille!

Amina är en snäll tjej. Men hon är ganska ond också. Eller, kanske hämndlysten. Det funkar i alla fall inte att tänka på snö när man rodnar ner till nacken kan jag nu hälsa. Jag har försökt.

Jag lyssnar på minuten av Salems bidrag till Melodifestivalen imorgon. Sjukt bra, men det kan ju knappast vara annat! kärlek till lars. Han heter så, Salem lars al fakir. 1981. hans mamma heter inger och han har sex syskon. Och nej, detta är inte från wiki, jag kan det ändå. han turnerade även i ryssland med sin fiol som tonåring!

Helgplaner: Elin Ruth Sigvardsson och fête [fett]. God helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0