Min vecka enligt mobilen


Maja är inte fjortis, hon tittar in i sin mobil. Vi lyckades aldrig riktigt ta ett riktigt bra foto.

Varningsskylt eller en pik? Är det bara jag som tycker den är rolig?

Amina är alltid så glad och nöjd på franskan minsann.

Den med utan tvekan roligaste bilden i vår franska-bok. Är det en tjej eller kille och varför ser hunden så rädd ut?

Guns mamma bjöd oss på Elin Sigvardsson och vi spenderade kvällen med att låtsas vara gay. Skoj!

Lovisa försöker få mig att se omogen ut, men hon stavade mitt namn fel. Hähää

Jag åt förmodligen ett kilo äppelmos. Både med och utan solroskärnor. Så. Himla. Gott.

Kommentarer
Postat av: frida

bilden från din franskabok ser ju nästan ut som johan glans! med oproportioneliga brills

2010-02-14 @ 18:36:51
URL: http://freathe.blogg.se/
Postat av: johanna

kanske! fast vi vet inte än om det är en tjej...

2010-02-15 @ 20:42:16
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0