Sandej

Hej bloggen!
Hej mina söta läsare!
Hej världen!

Hehe.

Jag hjälper mamma att baka Jan Hedh-bröd. Det är, för alla bröd-okunniga där ute, så kallad komplicerad brödbakning. Det är jäsning, det är in, det är ut, det är sprut med blom-spruta, det är luftning två gånger under bakningstiden, det är sänkning av temperaturen efter exakt fem minuter.
Det blir helt underbart goda bröd kan jag tala om. Janne in my heart!

För övrigt gläds jag åt min ny-funna förmåga att inte oroa mig i onödan. Varför ska man det liksom? Bara för att visa sig duktigare inför andra? Nej pyttsan. Här tar vi det lugnt.

Kommentarer
Postat av: gun

jag blir glad av att läsa din blogg.



(btw - vem i hilsikke är swarowski?)

2010-03-01 @ 18:52:22
URL: http://johnny-quick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0