Y=kx+m, jag vet!

Jag vet att det är sjukt ointressant att läsa om skolrelaterade grejer, men detta är ett undantag, promise.
Nu har jag suttit och pluggat matte i en och en halv timme cirkus. Har prov på tisdag och ångesten har varit min sängkamrat ett bra tag nu. Men som sagt, jag satte mig för att RÅplugga matte idag. Och hör och häpna, jag fattar det mesta! Jag har bara varit nära ett nervöst sammanbrott, annars har det gått som en dans. Kom till och med på mig själv med att mumla lite tyst "herregud vad jag älskar matte". Det, mina vänner, var det länge sedan jag sa.
Jag firar detta genombrott med att åka till Nybro ikväll och gå på en miljöafton av något slag. Emil Jensen är där och det är gratis, så kan jag göra något annat än gå? Svar nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0