åh mickey mickey, hey mickey, du är helt okej hej mickey, hej mickey!

Säga vad man vill om den frikyrkliga, botox-injicerande kvinnan, men det är få artister som kan få mig att dansa runt i vår lägenhet med mamma som Carola kan.
Det regnar här i Stockholm, Mickey, Säg mig var du står... ALLA ÄR MÄSTERVERK.

Den här otippade musikkvällen kom av att jag tittade på Inför Melodifestivalen 2010 och blev så sablans taggad på att göra en melodifestivalen-spellista på Spotify. Men så kom jag på att jag har ett samlingsalbum av miss Höggkvist i bokhyllan och... ja, på den vägen var det. Nu ljuder Thula Sana.

Ja just det. Melodifestivalen. Jag säger åt Sverige såhär att:
-titta på den.
-rösta på salem tills han vinner.
-sen, rösta på honom i Eurovision så vi kan få en vinnare vi kan vara stolta över. Jag menar, om han nu ska vara med i det (förlåt) inte coolaste musikeventet kan han ju gärna vinna, den där fakiren. Han är ju trots allt bäst ingen protest.

För övrigt tänker jag följa tävlingen i år. Det är dags för lite engegemang nu.

Vill ni veta en till cool grej? Jag har träffat två av melodifestivalens deltagare i år. Värsta Christer Björkgren är jag!

(nej jag rangordnar inte dem inte efter bildstorlek. hehe)

Ja just det! salem och anna bergendahl. Salem stötte jag ihop med när jag köpte ett linne av...honom själv. Och fröken Bergendahl var på STIMUN-09. Hehe, kändis-kännarN.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh BLÄ för Anna! spyr

2010-01-12 @ 21:09:37
URL: http://linnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0