Detta har jag gjort idag:

-skrivit tre sidor på rapporten. Jag ligger fortfarande efter, men skitsamma. Jag jämför mig bara med mig själv.
-övat på pianoläxan. "För kärlekens skull" är den bästa pianoläxan jag någonsin haft tror jag. Herregud så fin.
-fått reda på att jag tydligen förträngt när jag lyfte en stol i slutet av "Stronger" i Småstjärnorna i tvåan.
-hjälpt pappa och sambon med sin poängjakt i Barometern med en fyra-poängare. Jorå!
-fått ont i huvudet av för många timmar vid datorn.
-druckit typ tre glas c-vitamin. Typ livets vatten.


såg nyss att jag ser ut som lloyd. hahaha. den filmen är så skoj!

Kommentarer
Postat av: fp

hahha, faktiskt likt!

2010-01-24 @ 21:55:02
Postat av: johanna

jag tänkte inte ens på det!!

2010-01-25 @ 08:41:32
URL: http://jouhaina.blogg.se/
Postat av: Fp

Shit Johanna... Detta måste betyda att du är lik Lloyd, att ni tänker på samma vis. Cool.

2010-01-25 @ 21:10:59
Postat av: johanna

jaa. se till att ha en toalett nära till hands nästa gång jag bjuder på te!

2010-01-26 @ 13:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0