Dock hade jag aldrig orkat inreda, så jag hade fått bo fult, och vem vill göra det?

Blev plötsligt väldigt sugen på att fixa en rolig header i *~*paint*~*. (Jag gör såna coola tecken för att jag vill minnas mellanstadietiden).
Synd bara att jag ska skriva rapport Intensivo! Jag är ensam hemma tills mamma kommer hem från konsthistorian vid cirkus nio (WOHO PARTY) och jag gillar att vara det för då brukar jag låtsas att jag bor ensam hemma i lägenheten. Jag klarar mig så himla bra, vill flytta hemifrån! Jag kan faktiskt inte se några nackdelar. Bo  själv, laga mat själv, städa NÄR DET BEHÖVS, kunna ta ansvar och vara någonstans länge utan att någon dör av orolighet för mig. Mmm, skönt.
Synd att mina föräldrar inte körde hela vägen ut och typ bodde i en hage någonstans långt utanför Kalmar. Då hade man ju kunnat flytta in, nu bor man liksom sex eller nio kilometer från skolan. Det skjuter ingen jefvla hare.

Men men, jag har ju hört (från Rut) att det är tråkigt att bo ensam. Litar på hennes ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0