Hej världen.

Idag har jag varit uppe sedan klockan åtta. Har nu slingat håret, duschat och ätit frukost. Mmm, effektivitet.

Ja, jo, jag slingade håret. Synd bara att det inte syns det minsta och att jag fortfarande har fetaste utväxten och ett kilo guld på hövve! Nej slingning är inget för mig, nästa gång blir det mössa. och därmed basta.

Igår sov jag till elva (ångest, ångest!!). Sen stod jag och amina i två timmar utanför Citygross och skramlade pengar. Roligaste: att vi båda trodde att vi skulle vara utomhus, istället stod vi inne och svettades med flera kilo kläder på kroppen.
Tråkigaste: att några tanter som vi tyckte var söta först sa "jag ger inget till röda korset längre, det går ju bara till deras feta löner". dumma tanter.

Sen bakade jag en kaka och åkte till Södercentrum, där några timmar spenderades på Meddo och i källaren hos gun med kaka och paradise hotel. Eh, ja.

Det var min helg det. Nu ska jag skriva rapport, måste hinna ikapp det som min vän Usb-minnet förstörde för mig, för ANDRA gången. Jaja, jag antar att jag får skylla mig själv. Bitter ä ja i alla fall intä.


Kommentarer
Postat av: sarah-louise

ja ä änte bitter

2010-01-24 @ 11:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0