Jag svarar på svenska, fastän jag går internationella. Och ja, det är en till quiz.

The Basics
Hair Color: blont. eller just nu typ gult. men önskad färg är fin blond.
 
Eye Color: gul-gröna.
 
Height: en och sjuttiofem untgefären.
 
Relationship Status: fri som en fågel!
 
Religious Views: jag tror inte, men jag hoppas.
 
My Favorites
Favorite Car: en liten praktisk. (det där med bilar kan ju inte jag. tjejer och bilar ni vet!) (hehe, kommer ni ihåg matten i nian tjejer? vem sa så då?)
 
Favorite Vacation Destination: just nu, ASIEN. peppar järnet!
 
Favorite Store: monki har fina kläder, men dyra. kupan har billiga kläder. hm är alltid bra.
 
Favorite Childhood Friend: fridis!
 
Favorite Baby Name: just nu; malte. så himla fint!
 
This or That
Beer or Wine: vin kanske? eller den där lättölen pappa gav mig som jag berättade för min dagisfröken om.
 
Apple Juice or O.J.: har inte druckit äppeljuice sen morgonen i emmaboda. hehe.
 
Facebook or MySpace: facebook. men när vi kommer igång med vårt band kommer det kanske ändras. blink blink
 
Summer or Winter: sommar. tycker jag för att det är vinter, och det har varit nog med vinter nu. tycker jag.
 
Windows or Mac: äger ingen mac, så windows!
 
Cats or Dogs: katter fifan! kan man få mer villkorslös kärlek än från en utekatt? I think not. och lolcats är så mycket roligare än loldogs.
 
Morning or Night: natten skrämmer mig. men jag väljer det ändå!
 
Money or Love: kärlek <3 hihii
 
House or Apartment: apartamendo!
 
Do You?
Have Any Pets: ja, och hon är min ögonsten.
 
Have Any Children: tror inte det.
 
Smoke: no!
 
   
 
Exercise: jag har sprungit en gång detta året! annars nej...
 
Spend Your Life On Facebook: var tror du jag fick den här listan ifrån?
 
Play On A Sports Team: hahahhahhaah...
nej.
 
Dance: bara hoedown throwdown.
 
Ski: nejdu!
 
Have You Ever
Stolen Anything: två romerska bågar som låg på golvet på ica. jag var fem.
 
Got Caught Telling A Lie: jodå. av mamma i så fall, hon vet allt!
 
Other
Where Are You Right Now: hemma hos mami, på övervåningen.
 
Where Would You Rather Be: någonstans varmt. eller i någon storstad.
 
Famous Person You Want To Meet: TAYLOR LAU--neeee, skojar! vet inte, kanske george clooney. eller elvis.
 
Place To Visit Before You Die: månen! eller new york.
 
Song Played At Your Funeral: dyt i bamsen! hehe, nejdå.
någon fin psalm. har inte riktigt tänkt igenom det här om jag ska vara ärlig!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag menar såklart ETT quiz. jag är inte stupido

2010-01-05 @ 21:24:13
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0