Ni kan andas igen,

replay funkar nu. himlans tur, jag hade ju precis fått koll på det där. nu jefvlar ska det snos musik.

Idag var jag i skolan och på lunchen blev jag så deppad att jag kände att jag lika gärna kunde gå hem och gråta. Ville inte vara kvar, inte känna pressen, ville gömma mig. Alternativt DÖ.
Men sedan var mina vänner peppande och jag fick en hårbottensmassage och då blev jag glad igen. Sen hände inget intressant, som vanligt!
Eller det skulle väl vara att vi hade en vikarie på franskan. det var lite pirrigt!

Efter skolan kände jag att skafferiet kallade på mig så jag drog med mig amina och lovisa. Där spenderade vi typ två timmar med giftaliggadödaleken. Underhållande lek.

JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT TRÖTT. trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Får inte Olle vara vän med Sally?

2010-01-30 @ 00:52:22
URL: http://linnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0