_CORN_GRL__92

Ikväll är det klassgrillning i Andreas' chateau som står på schemat. Är extremt peppad, till en stor del för att klassen associeras med skolan som påminner mig om strukturen som mitt liv behöver men inte har just nu. Så ikväll kommer jag känna mig trygg minsann!


Idag har jag jobbat i caféet på Kupan. Eller, jobba är nog en överdrift, vi sålde för 112 kronor på tre timmar. Och under tiden hann vi gå i butiken och shoppa.
Vilken jobbig dag! Tur att den är över i alla fall.
Nu ska jag köpa majs att grilla ikväll. Funderar på att ta med mig majspinnar att hålla majskolven i, som ett litet party-trick!

Kommentarer
Postat av: gun

we rocked the kupan world!! he

2010-07-21 @ 19:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0