Nu får jag gå runt å va ful hela tin

Min sminkväska är borta. Jag har verkligen letat i hela huset och jag hittar den inte. Blir så förbannad. DÖ JÄVLA GEN I MIN KROPP SOM GÖR ATT JAG TAPPAR BORT SAKER. DU ÄR INTE VÄLKOMMEN IN I MIG LÄNGRE.

Andra saker jag blir förbannad på: min kamera. den är liksom sönder. Och nu känner jag hur varenda kväll liksom är mätt i foton som jag kunde ha förevigat dem med.
Och också; jag är fattig. >:'() (bölig smiley)
MEN: 

jag har köpt emmabodabiljett. Un d er baartt.

Kommentarer
Postat av: gun

jag klår dig alla gånger:

mobilen kastad bland klippor

samma dag blir gunilla snodd på stationen

en vecka senare får jag en ny cykel

jag tappade igår bort nyckeln

tog min systers cykel

kunde inte smsa syster om detta så hon kom nästan sent till jobbet

och jag glömde tvätta

och låsa dörren

så min familj är pissed och jag vill helst sitta här i källaren och dö. plus extrem fattighet.

2010-07-21 @ 19:35:31
Postat av: nilsson

men johanna du är fin ändåååå! hahaha

2010-07-25 @ 10:36:53
URL: http://helgehus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0