This is how the land is lying down

Jag tänkte uppdatera så ni vet hur jag lever. Hur landet ligger. Hur jag ligger i landet och lever livet.
Idag är det Öland Roots '10. Jag är inte där och det känns lite sugigt för efter Somma'festen blev jag väldigt peppad på att åka. Men å andra sidan slösar jag inte pengar på boende, mat och sprit som alla roots-deltagare gör. Jag drar liksom in kosingen istället eftersom jag jobbar fem dagar i veckan. Och det känns faktiskt helt okej.
Mmm. Förutom det har det nog inte hänt så mycket! Har tagit min första körlektion (det gick bra), stängde caféet igår med tove (det gick också bra) och sedan hängde jag med amina (...).
Hihih, skojar bara. Det gick helt okej att hänga med amina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0