Total eclipse of the heart

Eclipse var helt klart den bästa av Twilight-filmerna hittils. Eller, det är ju svårt att slå crushen man hade efter att ha sett första, men den kändes ändå som att denna var mest seriös. Kändes skönt att den var så mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara, dömandes av trailern. Ändå konstigt, detta är ändå den tråkigaste boken av dom. Håhåjaja, vad man kan ha fel om saker och ting!
Jag slaggade hos Gunnie efteråt i alla fall. Hade som mål att vara den optimala gästen, så jag vek ihop mina kläder, ställde mig i hörnet i badrummet när hon skulle spotta i handfatet, tog inte allt täcke och så vidare. Men jag glömde att diska imorse. FÖRLÅT GUNNIE DET VAR INTE MED MENING :( :( :(
Nu har jag jobbat några timmar, gick bra. Förutom att jag råkade prata engelska med en svensk. Och sälja latte utan mjölk till typ tre pers för att slangen till mjölken hade vikt sig.
HEHEHEHE KUWL.
Nu är jag hos pappa, ska bo här ett tag. Så mina planer för ikväll är att storstäda mitt rum och lyssna på bokband och bara mysa. Oooooh, det pirrar i mig när jag tänker på det. Hur mysigt jag ska ha det. Nu. Ikväll. Jag ska ha det jättemysigt. Mmm.
Konichiwa bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0