Åh alla mina små vänner, läsare och hatare,

om en vecka är skolan slut för näst sista gången. Bortsett från alla år att studera efter gymnasiet, men I ALLA FALL. Jag har bara några grejer kvar i skolan, men istället för att göra dem på lektioner som är inställda skjuter jag upp det till helgen. Man måste faktiskt få njuta av Stagg bara som den är, med korridorer och datorer och annat fint.

Fast alltså, sanningen är att jag redan har tagit sommarlov. Sanningen är att jag gjorde det för länge sedan. Sanningen är att jag redan börjar bli stressad för att börja skolan igen.


Så jag tittar på den här videon som gör mig så glad, så glad. Påminner mig om barndomens fredagskvällar hos pappa och också hur mycket jag gillar musikaler. Vill bo i en musikal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0