Hej blawgen!

JOMEN SÅATTEH NU ÄR JAG AMBASSADÖR FÖR FAIRTRADE. DET VAR VÄL KUL. JUST NU LÅTSAS JAG ATT JAG ÄR SJU ÅR OCH BARA SKRIVER MED CAPS HELA TIDEN. DET VAR VÄL ÄNNU KULIGARE? :P:P

Nej, nu får det räcka med tokigheter. Det är faktiskt söndag= helgen är slut= man ska jobba imorgon= ha inte kul längre!!!!


Här sitter jag och kollar lite på Paolo-boy. Undrar ifall han har flickvän. Planerar hur jag i så fall ska "get rid of her". Döda eller jaga bort? Och om han inte har flickvän: hur lång tid ska det ta innan han hittar mig? Jag är snart arton, börjar bli gifta-mogen snart. Så om han vill ha the greatest and hottest and cutest görl in the wörld, find me!


Andra män som kan få hitta mig, anytime soon:
- Salem al Fakir
- Jens Lapidus
- Fares Fares
- Lars Ohly


Nej nu skojade jag bara! ....men om vem?



Åh nu blir jag trött på mig själv. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: amina

hahaha! dog

hoppas du skojade om lapidus, or i'll have to get rid of you, eeeheh

2010-06-20 @ 21:16:22
Postat av: sarah-louise

jag röstar på döda henne!!!!

och det är ju helt klart lars ohly du skojar om. varför i hela världen skulle någon sund människa (som du) vilja att han ska hitta en. Det skulle ju vara sjuukt läskigt!!!1

2010-06-20 @ 22:52:17
Postat av: lOvis

Hoppas fan du skämtar om kommunisten! De andra säger jag ja, ja och ja till.



;)

2010-07-01 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0