Kajsas bild från philips kamera. Han hade typ ett fisk-objektiv. Eller vare hette.

Idag var jag på Monne (Monokrom asso) och kollade på några band. Det var mysigt, om inte att lyssna på banden, så att sitta i solen med Kajsa, Ronja, Rut och Philip. Särskilt när man har shoppat loss chips och choklad för fjorton kronor på netto.

Sedan åkte jag till Mollbergsvägen för att skriva klart vår hemtenta i naturkunskap med Lovisa. Det gick sådär. Efter fem minuters Facebook insåg vi att den här kvällen gjorde sig bäst i hennes källare med en film. Såg en film som var sjuuukt deppig rakt igenom. Är fortfarande ledsen för att hennes pappa var peddo och hon var tvungen att prostituera sig när hon blev vuxen på grund av det. :(((
Nu är jag trött. Och lite hungrig. Men jag vill inte gå ner i köket, känns som en kväll för en mördare att stå utanför dörren. Får nog somna hungrig istället.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: kajjan

gillar min armbåge på denna bilden. mmm skorpa typ

2010-06-25 @ 09:53:31
URL: http://helgehus.blogspot.com
Postat av: J

Haha ja. En litten skorp-kajsa

2010-06-25 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0