Sadface

Ibland upplever jag några timmar av extremt stark ångest. Skulle knappast klassa det som en ångestattack, men något nära. Jag hade det senast den sjunde april och då höll den i sig i typ ett dygn, hoppas inte det är så nu med. Det är lite läskigt, jag blir helt nervig. Försöker skriva historia och samhälle, men vad jag än gör blir för dåligt och jag vill göra om det samtidigt som jag känner att jag skiter i hur det faktiskt går, men så gör jag om det ändå, fast det blir ändå inte bra... och så vidare.
Försökte kolla på tv för att lugna mig, men istället så känner jag mig nervös och stressad. Sitter och uppdaterar facebook samtidigt som jag kollar på DH på datorn för att försöka multitaska, men jag gör ju ingenting vettigt ändå. Sitter och skrattar nervöst åt varje rolig grej. Får ont i magen när det är läskigt. Gråter när det är sorgligt.
Det värsta är att jag inte riktigt vet var ångesten kommer ifrån. Kanske är det ifrån de sista stora skolarbetena som ska vara klara nu i dagarna, kanske är det för att jag inte har fixat nån som kan jobba för mig än. Men eftersom jag inte vet, kan jag inte bota det. Så jag sitter här istället och skriver massa blaj om ingenting. Och känner typ att jag vill dö. (vilket känns väldigt ovärt, klarar jag ingenting eller?!)
Feck alltså. Varför publicerar jag ens det här?

Kommentarer
Postat av: kajsa

I hear you sister.

(och du är inte ensam osv :*)

2010-06-06 @ 18:51:57
Postat av: johanna

bejb!

2010-06-06 @ 22:13:41
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0