Om detta må ni berätta

I dessa tider med oljeläckor och andra asviktiga problem i världen vill jag belysa mitt extremt crazy liv och alla dess händelser. Typ att


i höstas så försvann min mattebok. Den blev stulen vid något matteprov eller något. Jag blev väldigt ledsen. Ville inte betala flera hundra kronor för något i matteväg. Blä.

Efter några månader av kopierande och lånandes av andras matteböcker skulle vi ha provdebatt med media-tvåorna inför övningsrollspelet. (Hehe, bara det var ju ett äventyr. Wellwell, annan gång)

Där inne låg en ensam liten mattebok och liksom bara väntade på mig. Jag stal den helt enkelt. Tyckte inte det var mer än rätt eftersom jag själv var offer för kriminaliteten på Stagg.


Nu när vi skulle lämna tillbaka vår böcker nu i slutet av terminen blev jag mer och mer nervös. JAG ÄR JU EN BROTTSLING.


Men då visade det sig att det VAR min bok. Jag hade stulit tillbaka min egna mattebok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fatta lyckan. Och the Crazy-ness! Åh så glad jag var.

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Hahaha, ibland har man tur alltså! Själv blev jag offer för någon tattig människa som stal min spanskabok där jag helt fredligt placerat den på hatthyllan utanför matsalen. Jag fick aldrig tillbaka den. (...) Men min barmhärtiga lärare lånade mig en ny och jag slapp betala (YES!)

2010-06-22 @ 21:41:02
URL: http://freathe.blogg.se/
Postat av: johanna

åh, onda staggnister...måste vara från tullen. men skönt med betalningen, lavli

2010-06-23 @ 23:21:30
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0