Alice i underlivet

NEEEEE. Alice i UNDERLANDET hette den. Filmen som jag såg igår alltså. (Jag kom inte ens på det skämtet själv, jag snodde det av en klasskompis jag mötte igår. Förlåt Josse)

Men I ALLA FALL, Alice i underlandet. Bra film. Man blev lite förvirrad av alla skeva människor och tecknade djur som såg ut som riktiga djur. Men det var så färgglatt och det täckte upp för det mesta som var dåligt. Jag är som ett litet barn som bara behöver lite färgglada dukar för att ha roligt en eftermiddag. Skönt kan man tycka.

Kul var också att både Frida och jag hade önskat samma sak, att Johnny Depp och Alice skulle bli tillsammans på slutet. Det hade ju satt en liten knorr på rullen så att säga.




Igår köpte jag också en vårjacka. 40 kr på Stadsmissionen fick jag ge, känns ganska överkomligt. (;P;P;P;)) Nu kan jag slippa min tjockiskappa. Gun och Frida fyndade också, skor och jackor och gudvetvad. Stadsmissionen är awesome.

Nu ska jag skriva klart svenskan så att jag kan skriva ut min eget skrivna sammanfattning imorgon. Dutti Johanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0