ARG (men samtidigt galet taggad)

Ibland blir jag riktigt irriterad på vissa familjemedlemmar. Vemsomhelst av mina systrar eller mina föräldrar (eller föräldrars sambos vänner) kan göra mig så sur att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ibland är det ett bråk, ibland är det något som de inte vet att de gör, eller så är det den oerhört dåligt valda tajmingen.

Ikväll har det varit lite av varje. Och ikväll, just ikväll känns det som ett personangrepp mot mig vad någon än gör. För imorgon ska jag åka på den längsta klassresan jag har och förmodligen någonsin kommer att vara på, och det känns bara inte okej att inte vara lika exalterad som jag och mina klasskompisar har varit hela dagen.

Så därför blir jag arg, skriver ett blogginlägg och går och lägger mig.
Och fantiserar om morgondagen. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kick ass!

2010-03-17 @ 23:15:22
URL: http://linnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0