PANIK

Jag har gått runt dom här dagarna efter rom och bara väntat. Väntat på vaddå? Kanske på att förstå att jag faktiskt är hemma i kalla kalmar igen och att jag kanske aldrig någonsin kommer åka tillbaka till italien? Kanske på att få ta igen de timmar att sova som jag förlorat under veckan med alla hårda partynätter? Eller rentutav väntat på att växla tillbaka mina eurosar som blev över?

NEJ. Jag väntar på friend requests. På facebook.
Alla i gruppen som var iväg får typ 45 requests varje halvtimme. Jag har fått typ tre. SEN JAG KOM HEM.

Så då tänkte jag på att det kanske är min profilbild? Jag har ju cyklopbilden just nu och folk känner kanske inte igen mig under de där blåa plastglasen. Det MÅSTE ju vara så.


Dagens Mission:
- byt profilbild till en snygg.


inte okej längre?


Kommentarer
Postat av: FRIDA

jag måste säga att jag älskar din profilbild, haha!

2010-03-27 @ 15:46:02
URL: http://freathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0