[Boun gjårnåuw]

RIGHT NOW: Chattar med Allegra, italienaren som jag ska våldgästa i några dagar. Hon är 93a, men ändå helt okej. Hehe, skojar. Verkar awsnaice! Dock tycker jag att det är lite oroväckande när folk inte använder smilisar. Jag behöver smilisar, utan dem är alla jag chattar med elaka.



Update: Lite konstig. Eller bara inte jätteduktig på engelska, kan vara så.

Update2: Definitivt inte jättesuperduktig. Men hon är ju 93a så det är förståerligt. hehe, skojar!

Update3: Hon frågade ifall det var någon mat jag inte gillar. Jag sa nej. Varför sa jag nej? Jag är sjukt kräsen ju. DAMN.

Update4: Nu skulle hon gå, jag gav henne två smilisar. Håller på att skämma bort Allegra Cordero. Ajabaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0