DööÖöööööÖöööÖÖÖöööö

Kul att vi har nationella prov i franska imorgon och när mamma igår sa "merci" så svarade jag "beaucoup". WÄH. Men jag fick reda på engelska-nationella idag och känner mig ändå rätt nöjd, med tanke på hur dåligt jag trodde det hade gått när jag precis hade skrivit det. Skönt asså.
Och jag och Loffe gick till dagiset efter skolan och bokade en tid, nästa onsdag klockan tolv ska vi observera skiten ur barnen på Monte Cavallo, ROLIGT. (Hehe, vi pratade om hur vi skulle fråga innan vi kom dit. "Hej, får vi låna några små, små barn att experimentera på? Ni får nog tillbaka dem snart...")
Ååååh, borde verkligen plugga. Au revoir mes amis, je ne sais pas si nous vaisons recontrer un autre fois, parce-que je vais étudier francais maintenant et je ne l'aime pas... peut-etre je vais mortir. Au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0