God Söndag.

Igår gick jag på stan med Amina och förvånades än en gång av hur lätt jag övertalas, den här gång till att köpa Extasen av (de bäst utklädda!) Frida, Kajsa och Linnéa. Kul att jag betalar femtio kronor för att läsa om hur mycket jag som staggnist hatas av en hel skola. Heee hee hee.
För övrigt ska jag och Fridis på utbildning om Fairtrade i juni, roligt roligt! Om jag bara hittar någon som kan jobba för mig i två dagar (om någon jag jobbar med ser detta och är ledig den nittonde och tjugonde juni men kanske vill jobba egentligen, hör av dig!!! puss) så ska vi bli ambassadörer av något slag, om jag har fattat det hela rätt. Nåväl, om jag inte fattar nu så lär jag väl göra det den tjugoförsta juni.
Nu ska jag lägga in Pang Prego-poddar på min mp3. Om någon har missat detta underbara radioprogram som slutade gå i vintras, frukta icke. Här finns alla poddar. Tre års ljuv radiosänd tid.
God Söndag!
ville bara visa att jag nu har tagit alla twinrix-sprutor. kolla vad jag blödde!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0