Hej. Igen.

Jag startade den här bloggen för att skriva av mig och låta andra ta del av mina till viss del ointressanta äventyr här i livet. Men när det blev för mycket ordbajs, för mycket "hehehehreiehjkewhrlweh cz44333<3333"-grejer så gjorde jag om min dagbok till en övning för att bli bättre på att uttrycka mig i skrift. Jag vill vara bra i svenska, vill vara bra på att skriva och få folk att förstå precis vad jag pratar om. Så jag började öva mig här och trodde att det gick framåt, men häromdagen när jag tittade igenom mina inlägg så kände jag att nej, jag har inte förbättrats alls ju. Skriver fortfarande knöligt och inte alls som jag VILL.

Så därför tar jag min paus. För den lär fortsätta, förutom korta inlägg såsom detta, ett tag till. Ses.

Kommentarer
Postat av: Anonym

meh, om du tycker du är dålig så är det ju bra att du FORTSÄTTER öva, inte lägger av :(/kaj

2010-05-16 @ 21:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0