Hejeee!

Idag har jag varit extremt jobbig och för det ber jag om ursäkt till alla som vistades i min närhet. Alltså seriöst, förlåt. Senast igår tänkte jag för mig själv "chilla johanna. tare luuuugnt. andaaas" men när solen lös mig i ögonen idag så var det som om djävulen själv visade sig i mig och jag löpte amok typ.

Fast nu kanske jag överdrev. Det var ju inte bara jag som sjöng London Bridge i korridoren eller fick tourettes-ryck (lite i alla fall. jag svor inte, men pep lite då och då) i matsalen. Men jag kan ju inte be om ursäkt å Lovisas vägnar, så det får räcka med min. ( ;) ;) ;) )

Tänkte svara på alla mina frågor nu! (Nu ljög jag igen. Jag har kollat ip-adresserna och identifierat alla 'anonyma' så jag vet vilka som inte har ansträngt sig för att lära känna mig. Fy på er andra. Fy.)
I alla fall. Här kommer mina svaaaaar:

Från ANONYMM!!!:
Hur rik är din pappa?
- Ja du, "ANONYMM!!!". Det är svårt att svara på eftersom min pappa (läkaren) inte är så pigg på att diskutera ekonomi med mig. Jag kan bara utgå från att han som radiolog tjänar otroligt stora summor pengar eftersom han kör mig vart jag än vill och därför har obegränsat med bensinpengar. Skulle tippa på att han har åtta miljoner i årslön, give or take.

Beskriv hur din drömkille ser ut!
- Lång, mörk och mystisk. Bra på att laga mat och på att ge mig uppmärksamhet. Nej, skämt åsido, jag behöver en schysst man som är rofylld, lagom allvarlig och sjukt snygg. Helst ska han ha lockigt hår/vara från skottland. Har även fått för mig att iranier är snygga, true or false?

Vad tycker du är bäst med festivaler?
- På kvällskvisten upplever jag att alla blir så vänligt sinnade och ingen bryr sig om att den man kramar har bott i tält på en festivalcamping i två dar och förmodligen luktar apa både i håret och i munnen. Man kramas ändå. Det tycker jag är så mysigt!

Vilken syster tycker du mest om?
- ÄLSKAR MINA SISTERS FROM THE SAME MISTERS LIKA MYCKET. Våra bråk och ibland uttröttande relationer till trots. Därför tänker jag inte välja någon...

Från fp:
Skulle du gråta om jag dog?
-Självklart Frida. Precis som du skulle gråta om din mamma dog (vilket jag bara undrade eftersom jag aldrig sett dig gråta och trodde därför att du var en sån som inte KUNDE gråta!) så skulle jag fälla många tårar om du gick hädan. </3

Från Anonym :P:
1. Är det verkligen sant att din pappa är cowboy?
- Nej Anonym :P, det är inte sant. Och jag skulle uppskatta om de ryktena kunde upphöra så jag dementerar dem nu en gång för alla.

2. Tror du att vi kommer få förhör på franskaläxan från i torsdags på tisdag?
- Nej, det hade vi inte.

Från : 
får jag fimpa min cigg i din ööööl?
- Om jag hade öl och den nästan var slut så det bara var saliv kvar hade du fått det!

Från Anonym
Vem av dina kompisar gillar du mest? Erkänn det är mig?
- Kära Anonym, jag värdesätter mina vänner lika mycket. Klart att de jag umgås mest betyder mycket för mig! SÅ ÄVEN DU. För jag vet vem du är. Puss puss.

Från Anonym:
GDL: Psycot som snackar med sig själv på fiket, Arnold Schwarzenegger (när han var som störst) eller "Macus"?
- Svår en! Nu har jag ju haft lite tid att tänka, men mina svar och motiveringar är:
Jag skulle gifta mig med Arnold Schwarzenegger för att han är ganska rik och uppfattas som "het" och när han var som störst var han också ganska ung. Hade nog dödat den läskige killen, han gav mig inga goda vibbar. Macus hade blivit mitt one-night-stand.


Ja mina vänner, det var alla frågor för den här gången. Nästa gång det blir frågestund hoppas jag att ni är LITE bättre på att skriva frågor. (Ni som skrev, ta inte åt er <3 <3<3 )
PUSS OCH KRAM HEJDÅ DETTA INLÄGG BLEV SJUUKT LÅNGT OMG ÅNGEST


Kommentarer
Postat av: ANONYMM!!!

F U , du var ju tvungen att välja syster! bice

2010-05-06 @ 07:24:32
Postat av: johanna

jag lyder inte dig!!! haha

2010-05-06 @ 19:05:29
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0