Jag är en fattig student, men jag lever ändå.

Ibland känner jag att jag är cool som inte bryr mig om vad jag har på mig. Att jag är chill som nästan bara bär oversize-kläder och zero accessoarer(vet inte ens hur man stavar till det, så dålig är jag. var tvungen att googla ordet) och att det är så naturligt och fint.

Men så kommer det en vårdag när jag känner inspirationen sippra över mig likt droppar från en trasig duschkran, och jag vill bara gå och köpa kläder, armband, halsband, saker till mitt rum, smink och krämer. (för att bara nämna några saker).

En sådan dag var det idag. Och då känns det sådär kul att ha fjorton kronor på kortet.
när jag var ung och icke-materiell. (alltså att jag satte på mig vad skit som helst och kallade det kläder)
fast åh, så lycklig. i miami under ett påsklov, inte fy skam det.

Kommentarer
Postat av: sarah-louise

älskar byxorna♥

2010-05-22 @ 08:29:03
Postat av: johanna

åh, vet! tyckte dom var himla hippa då, vida och allt.

2010-05-22 @ 08:58:14
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0