Maj ett

Igår var det valborg. Jag var med många andra hos Frida under kvällen och förutom att Petersons nyslipade golv fick en lite väl skarp knäspark och gick sönder så var det väldigt, väldigt trevligt. Vi satte upp studsmattan, sjöng Hello Saferide och planerade många sommarkvällar i uterummet på Siriusvägen. Och hem kom jag, som det curlingbarn jag är, med taxi. Taxi, pappa!

Om en halvtimme ska jag åka och jobba, från elva till halv fem i Glasskulan. Uuuuh, kom och heeelsa poo meeii..! Ikväll planerar jag att köpa gott-gott och sitta på mitt rum med mr. dator och en film eller två. Och just det, efter press av mina läsare (läs; gun) så ska jag göra en Kenza-Kissie-Dessie-Foki-thaing och ha en FRÅGESTUND. Men om när jag känner för att svara det inte finns fler än tio frågor, så blir det inga svar. För att jag inte ska verka helt sär. Så fråga på nu.

Maintenant, je vais me maquiller. (?)
Au revoir, mes amis.


Kommentarer
Postat av: ANONYMM!!!

hur rik är din pappa??



beskriv hur din drömkille ser ut!



vad tycker du är bäst med festivaler?



vilken syster tycker du bäst om? MÅSTE VÄLJA!



pussåkramskumbanan//ett stort fan

2010-05-01 @ 12:18:01
Postat av: fp

skulle du gråta om jag dog?

2010-05-01 @ 14:43:14
Postat av: Anonym :P

1. Är det verkligen sant att din pappa är cowboy?



2. Tror du att vi kommer få förhör på franskaläxan från i torsdags på tisdag?

2010-05-01 @ 18:44:46
Postat av: Anonym

får jag fimpa min cigg i din ööööl?

2010-05-02 @ 01:30:13
Postat av: Anonym

Vem av dina kompisar gillar du mest? Erkänn det är mig?

2010-05-03 @ 13:41:07
Postat av: Anonym

GDL: Psycot som snackar med sig själv på fiket, Arnold Schwarzenegger (när han var som störst) eller "Macus"?

2010-05-03 @ 22:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0