Mon jour. Aujourd'hui. Ne pas hier, ne pas demain. Aujourd'hui.

Min dag:
Jag började med att vara uppe till halv ett. Kände att om jag nu skulle ha nationella prov i franska steg fyra kan jag ju lika gärna ha sömnlöshet att skylla på när det går på röven!
Och idag var alltså nationella proven i franska de enda lektionerna jag hade. Nice, kan man tycka. Fast ändå inte. Det var helt klart det svåraste prov i franskan jag varit med om. Och jag vill inte negga för mycket, men det gick nog ganska mycket på röven ändå. Håller tummarna för ett vg i slutbetyg. 
Men jag är glad ändå, detta var det sista provet jag någonsin kommer att ha i franska. Me and aminis be all like happi and all of dat.

Sen vare lunch, och efter det var det friluftsdag/eftermiddag/timme/halvtimme. Jag och Reia sprang fyra kilometer och nu har jag blåsor under fötterna men är ändå fett nöjd. Vi gick inte en enda gång!
Nu ska jag äta och ringa min mamma. För om vi ska gå mycket ikväll så har jag ingen större lust att gå runt med blåsor under fossingarna för att titta på fåglar på öland. Annars: tre timmars fågelskådning ikväll. wohoo

Kommentarer
Postat av: FRIDA

måste säga att jag gillar din taktik - det känns ju faktiskt bättre om man har något konkret att skylla på när det går åt helvete! varför inte se till att fixa det redan innan liksom? hahaha!

2010-05-11 @ 21:57:14
URL: http://freathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0