POAP IDYHL

Är så fruktansvärt jävla trött. Det går liksom inte över. Igår mådde jag illa för att jag var så trött. Idag ser det ut som jag har krigsmålat mig i ansiktet (för att mina blåa små sniglar under ögonen är så mörka att de nästan är svarta).

Igår, ja. Det var trevligt. En väldigt jämn kväll:
+Jag stod på listan för att komma in. Så himla vip!
+Parken var mysig på scen. Spelade de låtarna jag kände igen. Båda två faktiskt!
+Dom spelade Last nite och Ramlar och jag dansade järnet.
+Jag hade heels och var längre än de flesta där inne. Böjde mig en gång ner för att prata med en tjej. <3

-Vrickade foten i heelsen. Har nu en liten böld på vänsterfoten som gör aj-aj.
-Blev lite ledsen mot slutet när jag tappade bort min mobil. Den återfanns senare dock, så då blev allt bra igen.
-Jag vann inte tävlingen. Så, väldigt, b-i-t-t-e-r-t.

Som man ser vann prosen över consen så överlag är jag väldigt nöjd med mitt första besök på Söderport och Popidyll. Nu ska jag ba chilla loss hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: lofisan

aw men gumman, du måste ju ta hand om dig fattar du väl?<3 du ska du bara ta hand om dig hela kvällen och ha det riktigt skönt, lova det? Älskar dig sötnos<3



HEE HEE. Kolla bloggen nu, bilder på håret upplagda;);)

2010-11-20 @ 20:25:42
URL: http://lofisan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0