catch me if you can

Hade glömt hur bra den filmen är. Sist jag såg den var i min grannes rum med hemmagjorda chokladmilkshakes en vinter. Ikväll var det bara jag och mamma, men det dög minst lika bra.
I alla fall, jag älskar den här filmen. Bland annat för att den gör att jag får prestationsångest när man jämför mitt och Frank Abagnale Jrs liv och vad vi har uppnått hittills. Fastän han är en bedragare och sätts i fängelse innan han är nitton så känns han lyckad.
En film som mindfuckar en är enligt mig en bra film, och denna klarar måttet.


Nu ska jag njuta av faktumet att mina kompisar tankar skiten ur internet och kolla på några avsnitt av HIMYM innan jag somnar. Godnatt loverz!
pimpiga leo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0