Hej bloggerooni!

Märkte nyss att jag typ blir upprörd när folk med bloggar inte uppdaterar minst fyra gånger per dag så jag har något att läsa varje gång jag är på datorn. Så jag får väl dra mitt strå till stacken!

HEJ.
Idag var jag i skolan. Det var ganska trist. Men jag hade långkjol så jag kände mig fashion och som att jag hörde hemma på stagg.
Jag hade körlektion. Blev arg på min körlärare men sen ledsen för det är min näst sista lektion med henne. Aww!! Sen pluggade jag körteori och råkade säga kuk lite för högt i datorrummet. Men det var bara tjejer där så ingen kan ju ha blivit förolämpad. Puh, tur!
Nu sitter jag här med skolkatalogen från 05/06. Haha, det är tamejfasen pure comedy att alla såg så cp ut när man gick i sjuan. Noll_koll.
Noll_koll_på_livet.
Noll_kollo.
Kollo.
Hehehe, måste gå. Kom på att jag måste kolla på en grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0