Men för att summera: jag sprang slingan idag.

Idag sprang jag slingan. När jag kom förbi Norrlidsbastun satt en man på marken. Antar att han stretchade men det såg sjukt konstigt ut. Och när jag hade sprungit förbi honom fick jag såklart för mig att han sprang efter mig så jag gjorde mig redo med min våldtäktsman-rutin. Ett: tryck in näsbenet i hjärnan med nedre delen av handflatan. Två: peta honom i ögonen. Tre: knäa honom så att han viker sig dubbel. Då slår man på ryggen så han trillar omkull. Sen skulle jag bara sparka och slå tills han var medvetslös alt. tills polisen dök upp. 

Ett väldigt realistiskt scenario, särskilt med tanke på att jag typ var tolv när jag kom på den.

Kommentarer
Postat av: emily

älskar att du har en våldtäktsmansrutin. RUTIN. som att "det är såhär jag brukar göra, när de jävlarna dyker upp". wohow

2010-10-12 @ 08:10:16
Postat av: johanna

haha ellerhur! men först skulle jag säga att man inte får kittlas/nypas. för så sa judo-läraren

2010-10-12 @ 21:16:48
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0