pleylizt

Detta är min "lättlyssnat"-spellista. Den är ganska konstig och när jag försöker titta på den objektiv så blir jag lite äcklad. Vem blandar Maskinen, Cornelis och filmmusik från Deathproof?
Ew.
Men i alla fall. Den innehåller mina favoritlåtar just nu, låtarna jag nynnar på om dagarna och som förstörs så fort jag lägger över dem på mp3n. De är liksom lite för magiska för att flytta ifrån Spotify så jag behåller de flesta där för att bli längtade efter när jag inte kan sitta vid datorn om dagarna.



Nu har jag blottat min själ. Står naken på bloggscenen med alla läsare sittandes nedanför kanten, stirrandes på mig med öppna munnar och salivet rinner nedför deras bleka hakor när de studerar alla mina rynkor, skrynklor och veck i min hudkostym och jag darrar. Darrar av skräck, av spänning, av lycka. För jag är naken.
Naken, ren och rosa.

Kommentarer
Postat av: loffe

haha cp<3

2010-10-07 @ 19:04:37
URL: http://lofisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0